asistent/asistentka viceguvernéra NBS
Charakteristika práce
Komplexné vykonávanie odborných, administratívnych a organizačných činností pre viceguvernéra, vykonávanie odborných koordinačných, organizačných a kontrolných činností súvisiacich s plnením úloh a koordinovanie pracovného programu.
Popis činností na pracovnom mieste
- Organizuje pracovné porady a rokovania viceguvernéra vrátane prípravy súvisiacich materiálov a vypracovania zápisu z porady.
- Spracováva a vedie elektronickú databázu materiálov z ECB a vykonáva činnosti na účely poskytovania podpory plneniu úloh vyplývajúcich zo zasadaní príslušných komisií ECB.
- Spracováva súvisiace odborné informácie v súvislosti s manažérskym rozhodovaním viceguvernéra.
- Spracováva súvisiace podklady a koordinuje účasť viceguvernéra na domácich a zahraničných rokovaniach, na rokovaniach vlády, komisií a výborov pri ECB a koordinuje jeho účasť na rokovaniach dozorných rád a iných externých orgánov ktorých je členom.
- Sumarizuje súvisiace odborné stanoviská v rámci vnútrobankového aj medzirezortného pripomienkového konania.
- Sumarizuje odborné stanoviská a iné odborné materiály organizačných útvarov v riadiacej pôsobnosti viceguvernéra.
- Spracováva plán hlavných úloh za príslušnú oblasť, vedie jeho elektronickú evidenciu, kontroluje a vyhodnocuje jeho plnenie.
- Pripravuje návrh rozpočtu príslušného rozpočtového strediska, monitoruje a vyhodnocuje jeho čerpanie.
- Komplexne organizuje pracovný program pre viceguvernéra vrátane vykonávania elektronickej komunikácie a vybavovania zahraničnej korešpondencie.
- Elektronicky spracováva odborné prezentácie pre viceguvernéra.
Kvalifikačný profil
- vzdelanie: VŠ 1. stupeň
- zameranie: ekonomické, právnické, manažment, spoločenskovedné
- prax v odbore: 2 roky
Odborný profil
- znalosť jazyka a jeho úroveň: anglický – aktívne slovom aj písmom – C1
- IT zručnosti: MS Office
- odborné vedomosti a zručnosti:
- podrobná znalosť súvisiacich vnútorných predpisov NBS a ECB
- prehľadná znalosť organizačnej štruktúry NBS a ECB
- znalosť spisovnej slovenčiny vrátane odbornej terminológie
- zručnosť vedenia záznamov
- zručnosť tvoriť písomné dokumenty
- riadenie informácií a vedomostí
- administratívne zručnosti
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií
- komunikačné zručnosti
- vyrovnaná úroveň organizačných, koordinačných a operatívnych schopností
- etiketa a spoločenský protokol a kultivované vystupovanie
- zameranie na úlohy a detaily
- schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť
Naše benefity
- Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
- Ponúkame najmä tieto benefity:
- pružný pracovný čas
- týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- 5 dní plateného pracovného voľna
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- benefitný systém Cafetéria
- profesijný a odborný rozvoj
Máte záujem o túto pozíciu?
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.Prihlásiť sa na výberové konanie
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite vyššie na 'Prihlásiť sa na výberové konanie' a budete presmerovaní priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár.