vedúci/vedúca oddelenia fiškálnych analýz

Charakteristika práce

Zabezpečovanie komplexných výstupov oddelenia vyplývajúcich z náplne práce oddelenia a z pridelených úloh. Administratívno-personálna agenda vyplývajúca z pozície vedúceho zamestnanca vrátane riešenia odborných problémov. Zabezpečovanie fungovania a rozvoj oddelenia.

Popis činností na pracovnom mieste

  • Riadi a koordinuje vypracovávanie správ, analýz a predikcií vo vývoji verejných financií.
  • Zabezpečuje vypracovávanie, posudzuje, kontroluje a prezentuje analytické, prognostické a ostatné výstupy oddelenia.
  • Zabezpečuje informovanosť pracovníkov o činnosti oddelenia a o hlavných výstupoch odboru.
  • Analyzuje potenciálne riziká procesov a činnosti v rámci oddelenia a navrhuje riešenia na zabezpečenie ich kontinuity.
  • Riadi a koordinuje spoluprácu s MF SR a ŠÚ SR a iných relevantných inštitúcií vo svojej oblasti.
  • Zastupuje NBS na rokovaniach so zástupcami MF SR, ŠÚ SR a iných relevantných inštitúcií.
  • Zastupuje NBS a plní úlohy vyplývajúce z členstva v pracovných skupinách v ECB a v iných medzinárodných inštitúciách.
  • Vykonáva činnosti personálneho riadenia.

Kvalifikačný profil

  • vzdelanie: VŠ 2. stupeň
  • zameranie: ekonomické, matematické
  • prax v odbore: 5 rokov
  • doktorandský študijný program alebo minimálne 7 rokov praxe v oblasti analýz vývoja verejných financií alebo makroekonomických analýz

Odborný profil

  • znalosť jazyka a jeho úroveň: anglický – aktívna znalosť vrátane odbornej terminológie
  • IT zručnosti: MS Office, Internet
  • odborné vedomosti a zručnosti:
  • systémové znalosti verejných financií
  • orientácia vo vývoji verejných financií a reforiem v krajinách EÚ
  • systémová znalosť národných účtov expertná znalosť strategických dokumentov v oblasti verejných financií
  • expertná znalosť štatistických a ekonometrických metód
  • základný prehľad v pracovnom práve
  • riadenie ľudských zdrojov
  • rozhodovanie
  • riešenie odborných problémov
  • riadenie informácií a vedomostí
  • zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
  • iné požiadavky: publikačná, prezentačná a lektorská činnosť

Profil sociálnych a osobnostných kompetencií

  • komunikačné zručnosti
  • prezentačné zručnosti
  • budovanie tímu a tímová spolupráca
  • vedenie ľudí
  • etiketa a spoločenský protokol
  • komplexné a koncepčné myslenie
  • orientácia na ciele
  • spoľahlivosť a zodpovednosť
  • iniciatívnosť
  • flexibilita
  • schopnosť efektívne rokovať na domácich a medzinárodných pracovných stretnutiach

Naše benefity

  • pružný pracovný čas
  • príležitostná práca z domu
  • týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • 5 dní plateného pracovného voľna
  • možnosť získať štvrťročné odmeny za výsledky práce
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • profesijný a odborný rozvoj
  • vlastná odborná knižnica

Máte záujem o túto pozíciu?

Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Prihlásiť sa na výberové konanie
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite vyššie na 'Prihlásiť sa na výberové konanie' a budete presmerovaní priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár.