vedúci/vedúca oddelenia fiškálnych analýz
Charakteristika práce
Zabezpečovanie komplexných výstupov oddelenia vyplývajúcich z náplne práce oddelenia a z pridelených úloh. Administratívno-personálna agenda vyplývajúca z pozície vedúceho zamestnanca vrátane riešenia odborných problémov. Zabezpečovanie fungovania a rozvoj oddelenia.
Popis činností na pracovnom mieste
- Riadi a koordinuje vypracovávanie správ, analýz a predikcií vo vývoji verejných financií.
- Zabezpečuje vypracovávanie, posudzuje, kontroluje a prezentuje analytické, prognostické a ostatné výstupy oddelenia.
- Zabezpečuje informovanosť pracovníkov o činnosti oddelenia a o hlavných výstupoch odboru.
- Analyzuje potenciálne riziká procesov a činnosti v rámci oddelenia a navrhuje riešenia na zabezpečenie ich kontinuity.
- Riadi a koordinuje spoluprácu s MF SR a ŠÚ SR a iných relevantných inštitúcií vo svojej oblasti.
- Zastupuje NBS na rokovaniach so zástupcami MF SR, ŠÚ SR a iných relevantných inštitúcií.
- Zastupuje NBS a plní úlohy vyplývajúce z členstva v pracovných skupinách v ECB a v iných medzinárodných inštitúciách.
- Vykonáva činnosti personálneho riadenia.
Kvalifikačný profil
- vzdelanie: VŠ 2. stupeň
- zameranie: ekonomické, matematické
- prax v odbore: 5 rokov
- doktorandský študijný program alebo minimálne 7 rokov praxe v oblasti analýz vývoja verejných financií alebo makroekonomických analýz
Odborný profil
- znalosť jazyka a jeho úroveň: anglický – aktívna znalosť vrátane odbornej terminológie
- IT zručnosti: MS Office, Internet
- odborné vedomosti a zručnosti:
- systémové znalosti verejných financií
- orientácia vo vývoji verejných financií a reforiem v krajinách EÚ
- systémová znalosť národných účtov expertná znalosť strategických dokumentov v oblasti verejných financií
- expertná znalosť štatistických a ekonometrických metód
- základný prehľad v pracovnom práve
- riadenie ľudských zdrojov
- rozhodovanie
- riešenie odborných problémov
- riadenie informácií a vedomostí
- zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
- iné požiadavky: publikačná, prezentačná a lektorská činnosť
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií
- komunikačné zručnosti
- prezentačné zručnosti
- budovanie tímu a tímová spolupráca
- vedenie ľudí
- etiketa a spoločenský protokol
- komplexné a koncepčné myslenie
- orientácia na ciele
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- iniciatívnosť
- flexibilita
- schopnosť efektívne rokovať na domácich a medzinárodných pracovných stretnutiach
Naše benefity
- pružný pracovný čas
- príležitostná práca z domu
- týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- 5 dní plateného pracovného voľna
- možnosť získať štvrťročné odmeny za výsledky práce
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- profesijný a odborný rozvoj
- vlastná odborná knižnica
Máte záujem o túto pozíciu?
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.Prihlásiť sa na výberové konanie
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite vyššie na 'Prihlásiť sa na výberové konanie' a budete presmerovaní priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár.